söndag 11 november 2012

Uppcabbat ska bli nercabbat!

Efter en helg hemma i Stockholm är jag nu på plats i Linköping igen. Som student på annan ort är det otroligt skönt att åka hem till föräldrarna ibland och bara bli omhändertagen och få lite ledig tid att spendera med familjen och gamla vänner. När jag är i Stockholm över en helg hinner jag dock redan börja längta tillbaka till Linköping, vilket måste vara ett riktigt gott tecken på att man verkligen trivs. Jag hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag i alla fall.

Imorgon väntar den omtalade overallsinvigningen för oss ettor! Lera, fulvin och frusna kroppar är nog vad vi alla förväntar oss, vi får se hur kvällen slutar. Äntligen ska vi i varje fall få börja köra med nedcabbade overaller och slippa svettas ihjäl i den såklart vackra men otroligt varma utstyrseln. Återkommer med uppdatering från kvällen senare i veckan. Tills dess, simma lugn!

Inga kommentarer: