söndag 10 mars 2013

Byte av redaktör

Årets vårmöte har nu ägt rum och två dagar senare har nervositeten som länge legat i luften äntligen gett med sig. Spänningen som uppstod inne i salen under mötets gång var olidlig och personligen visste jag inte var jag skulle ta vägen till och från. Fem timmar senare lämnade jag i varje fall salen, tillsammans med många andra, med ett leende på läpparna och rak i ryggen. Stolt hade jag fått den post jag så länge drömt om, som festerist.

Posten som redaktör för Cogito vandrade även den vidare, denna gång till Jonas Klingström. Det här blir därför förmodligen mitt sista inlägg för den här gången. Även om det inte varade så länge så har det varit en rolig upplevelse att få blogga för det kognitionsvetenskapliga programmet. Eftersom jag dessutom blev vald till PR-ansvarig för festeriet, kommer mina små inlägg förmodligen, så småning om, flyttas till www.krogvet.se, med uppdateringar om vad vi sysslar med och vad som komma skall i framtiden.

Tills dess vill jag tacka för mig och för att jag, det senaste halvåret, fått haft ansvaret för denna blogg. På återseende!

Inga kommentarer: